شناسهٔ خبر: 139167 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به زنجان اعلام کرد؛

تاکید جدی دولت سیزدهم به امر نوسازی واحدهای مسکونی در محدوده بافت‌های فرسوده

محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت سیزدهم به امر نوسازی واحدهای مسکونی در محلات فرسوده تاکید جدی دارد چرا که توجه به این مهم باعث افزایش کیفیت زندگی شهری می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محمد آئینی روز شنبه در دیدار با محسن افشارچی استاندار زنجان،گفت: استانداردسازی واحدهای مسکونی و تامین خدمات دو مولفه بسیار مهم و اساسی در محدوده‌های نیازمند بازآفرینی (محلات بافت فرسوده) است که باید در این خصوص برنامه ریزی لازم مورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز کرد: پیگیری مسائل مربوط به حوزه بازآفرینی شهری در ستاد استانی باید با جدیت انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی،با بیان اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده از تاکیدات رئیس جمهور است،گفت: دولت سیزدهم به امر نوسازی واحدهای مسکونی و توسعه خدمات رفاهی ،فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در محلات بافت‌های فرسوده بسیار تاکید دارد چرا که توجه به این مهم باعث افزایش کیفیت زندگی شهری می شود.

تمام فعالیت های مربوط به بازآفرینی باید زیر چتر ستاد بازآفرینی انجام شود

در ادامه استاندار زنجان،با بیان اینکه تمام فعالیت های مربوط به حوزه بازآفرینی باید زیر چتر ستاد بازآفرینی انجام شود،گفت: جلسات این ستاد نیز به صورت منظم و مستمر در استان برگزار شود و خوشبختانه تاکنون هم این جلسات به خوبی برگزار شده است.

محسن افشارچی، به موضوع جا به جایی کوی فلسطین شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این مسأله در سفر آبان ماه سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان زنجان مورد تاکید قرار گرفته و تاکنون بخشی از کارهای مربوط به آن انجام شده است.