شناسهٔ خبر: 139247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد؛

واگذاری ۶ هکتار از اراضی دولتی برای اجرای طرح های توسعه زیرساختی در بادکی ارومیه

دکتر حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۶ هکتار از اراضی دولتی شهرستان ارومیه در منطقه بادکی برای اجری طرح های توسعه زیرساختی به دستگاه های اجرایی مربوطه واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی؛ در جلسه شنبه های محرومیت زدایی که به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی، برگزار شد، اظهار داشت: اراضی مورد نیاز جهت گسترش خدمات دستگاه‌های خدمات رسان در منطقه بادکی، آماده واگذاری است.

وی ادامه داد: این اراضی برای اجرای طرح های درمانی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری، اداری – انتظامی، تاسیسات و تجهیزات شهری به دستگاه‌های اجرایی مربوطه واگذار می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: منطقه بادکی بر اساس سند میانکار طرح جامع تجدیدنظر شهر ارومیه به محدوده شهری اضافه شده است و کمبود خدمات شهری محله مذکور در اولویت توجه بوده و اجرای طرح های زیرساختی برای توسعه این منطقه با جدیت دنبال می شود.

حمزه لو افزود: این اراضی با هدف جبران کمبود سرانه‌های خدماتی و ارائه مطلوب خدمات به عموم و با هدف ساماندهی محدوده‌های شهری و توانمندسازی اجتماعی واگذار می شود.