شناسهٔ خبر: 139257 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۲ گروه راهداری در حال آسفالت مسیرهای منتهی به مرز مهران هستند

آسفالت معاون راهداری اداره کل رهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه ۱۲ گروه راهداری درحال آسفالت مسیرهای منتهی به مرز مهران هستند،گفت: بخش مهمی از پروژه های راهداری تا اربعین تکمیل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، علی روان معاون راهداری ایلام در جلسه ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: اداره کل راهداری در بخش‌های مختلف نظیر آسفالت، حذف نقاط حادثه‌خیز، احداث پل، ساماندهی پایانه برکت و نصب سایبان در مسیرهای پایانه مرزی مهران در حال آمادگی برای اربعین است.

وی یادآور شد: این ۱۲ گروه در مسیرهای زرنه - سومار ؛ راههای درون شهری و برون شهری شهرستان ایوان ؛ آسفالت پادگان فرجیان زاده _ بهمن آباد ؛ داخل روستای هفت چشمه ؛ سه راهی جندالل ه _ صالح آباد ؛ محور گلان به سمت مهران ؛ خروجی مهران به سمت دهلران ؛ دهلران _ اندیمشک ؛ محور آبدانان - مورموری ؛ گردنه کبیرکوه ؛ دره شهر - پل دختر ؛ کارزان - لومار و ... بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه امسال ۱۱۸ کیلومتر آسفالت در مسیرهای مختلف انجام شده است؛ تاکید کرد: عملیات‌آسفالت و حذف نقاط حادثه‌خیز در چهار مسیر منتهی به مرز مهران در حال انجام است.

معاون راهداری ایلام تصریح کرد: ۲۷ کیلومتر از مسیر ایلام - مهران تاکنون آسفالت و برنامه‌ریزی راهداری استان به طوری انجام گرفته است که بخش مهمی از راه های منتهی به مرز مهران روکش آسفالت شوند.

روان عنوان کرد: عملیات خط‌کشی و نصب علائم هشدار دهنده در مسیرهای منتهی به مرز انجام شده، ضمن اینکه عملیات احداث پل صلواتی در حال انجام است که تا قبل از اربعین تکمیل و مورد استفاده زوار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نصب آبسردکن در مسیرهای پایانه مرزی انجام شده است و به زودی نصب ۷۰ جت‌فن و هفت کیلومتر مه‌پاش در مسیرهای مرز و خود پایانه تکمیل می‌شود.

معاون راهداری ایلام با اشاره به اینکه نصب ۱۱ هزار متر سایبان در پایانه مرزی مهران در حال انجام است و به محض اتمام نصب سایبان‌ها، جت‌فن‌ها نیز مستقر می‌شود، گفت: پروژه‌های مهمی نظیر آسفالت، سکوبندی، سایبان و نصب آبسردکن در پایانه برکت نیز در حال انجام است.