شناسهٔ خبر: 139270 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد؛

لزوم تسریع در اجرای طرح های عمرانی شهر جدید گلمان

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های عمرانی شهر جدید گلمان و تحویل به موقع طرح ها به بهره بردار در اولویت بوده و شتاب بخشی به اجرای طرح‌ها با بهره گیری از ظرفیت پیمانکاران با جدیت دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در بازدید از طرح‌های عمرانی شهر جدید گلمان، اظهار کرد: استفاده از پیمانکاران با توان و بهره مندی از ظرفیت آنها در اجرای طرح ها مساله ای لازم و ضروری و مورد توجه است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت فصل کاری و نزدیک شدن به فصل سرد سال باید پیمانکاران اهتمام ویژه ای را برای اجرای طرح های عمرانی شهر جدید گلمان داشته باشند و این امر زمینه رفاه بیش از پیش ساکنان منطقه را فراهم می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بازدید از سایت ۲۹ هکتاری غدیر، گفت: ساخت ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شهر جدید گلمان ارومیه در سایت ۲۹ هکتاری غدیر آغاز شده است.

حمزه لو با اشاره به اینکه این طرح به صورت ویلایی و گروهی ۲ طبقه ( ۲ خانواری ) ساخته خواهد شد و در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد پیشرفت اجرایی دارد، افزود: ساخت مسکن با هدف تامین ابتدایی ترین نیاز جامعه هدف و توسعه رفاه اجتماعی از مسائل مورد توجه بوده و که این امر با جدیت دنبال می شود.

وی در بازدید از مدرسه ۱۲ کلاسه شهر جدید گلمان، گفت: دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده، آغاز و طبق قرارداد طی ۱۵ ماه آینده به اتمام رسیده و تحویل دستگاه بهره بردار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای دیوار حائل مساکن مهر شهر جدید گلمان، اظهار کرد: این طرح نیز با هدف پایدار سازی ترانشه های مساکن مهر گلمان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در حال انجام است و تا پایان فصل کاری امسال به اتمام می رسد.