شناسهٔ خبر: 139375 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ز ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

انجام لکه گیری ۱۰۰ کیلومتر راه های روستایی در ایجرود زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایجرود با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان لکه گیری شده افزود: در صورت تامین اعتبار ۱۹کیلومتر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، علی یوسفی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی شهرستان، از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان ایجرود لکه‌گیری شده است.

وی افزود: لکه‌گیری راه‌های روستایی اغلبیگ سفلی، چتز، باریکاب، اینچه رهبری، ایچ به شهرک، دوز کند، اوزان، چاپوق، باروت آغاجی، ریحان و روستای دوران با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان و بکارگیری ۳۰۰ تن آسفالت گرم به پایان رسیده است.

یوسفی از مهم‌ترین پروژه‌های لکه‌گیری در محورهای روستایی نیز به لکه‌گیری محور روستایی سعیدآباد و محور روستایی ملاپیری به طول ۱۹ کیلومتر در شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار، روکش آسفالت محور روستایی دایدار و اغلبیگ نیز در دستور کار است.

وی در خصوص ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان گفت: برای تردد آسان و روان محورهای مواصلاتی شهرستان بویژه در مناطق کوهستانی، عملیات مرمت و روکش در طول سال به صورت مداوم و پیوسته انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود تاکید کرد: راهداری این شهرستان با داشتن ۳۵ کیلومتر بزرگراه، ۸۵ کیلومتر راه اصلی و ۳۹۰ کیلومتر راه روستایی، ۹ درصد از کل راه‌های استان را پوشش می‌دهد و سعی در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شهرستان است.