شناسهٔ خبر: 139471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

تسلیت محرم مدیرکل راه و شهرسازی مازندران طی پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) را به همه محبان و عاشقان اهل بیت تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم ، ماه خون و عاشورا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرمی دیگر از راه رسید و دیگر بار که چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای ۶۱ هجری می‌گذرد، یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و هفتاد و دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت.

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما دل ها هم چنان شیفته پیام کربلا است و هر محرم شرح ایثار حماسه سازان عاشورا جهان را به شمیم جان نواز، “باز این چه شورش است” معطر می سازد.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم، ماه عزای حسینی را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض نموده از ایزد منان خواستارم عزاداری‌ها و سوگواری‌های همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام به ویژه مردم شهیدپرور مازندران و خانواده بزرگ اداره‌کل راه و شهرسازی استان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد. ان‌شاءالله