شناسهٔ خبر: 139530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

بررسی مدارک داوطلبان آزمون مشترک فراگیر استخدامی راه و شهرسازی گلستان

راه و شهرسازی گلستان معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان از صحت سنجی مدارک داوطلبان دهمین آزمون فراگیر استخدامی وزارت راه و شهرسازی در اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، تقی باقری معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور و جذب نیرو از سوی سازمان اداری و استخدامی و جهاد دانشگاهی برگزار شد.

وی افزود: در این سری از آزمون ۲۵۹ مجوز سهم وزارت راه و شهرسازی و ۱۴ مجوز برای جذب نیرو در سه رشته شغلی کارشناس حقوقی، کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار و کارشناس راه و شهرسازی سهم اداره کل راه و شهرسازی گلستان بود.

باقری ادامه داد: در این آزمون که مورخ ۱۲ خردادماه سال جاری به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شده، ۴۲ نفر و سه برابر ظرفیت مورد نیاز در آزمون کتبی قبول و برای مراحل بعدی به دستگاه های ذیربط مراجعه می کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: پس از پایان مرحله بررسی مدارک داوطلبان توسط دستگاه متقاضی، فرآیند ارزیابی تکمیلی (مصاحبه و…) انجام و نهایتا نمره پایانی داوطلبان بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام و از طریق پروفایل کاربری داوطلبان اعلام می شود.

وی در انتها گفت: سهم اداره کل راه و شهرسازی در این آزمون ۹ نفر، اداره شهرستان کلاله دو، شهرستان آزادشهر بندر ترکمن و علی آباد هر کدام یک نفر است.