شناسهٔ خبر: 139627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری دغدغه های مردمی در دیدار چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با مردم شهرستان هرند

دیدار چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با مردم شهرستان هرند مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان هرند، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ همزمان با سفر علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان هرند که در معیت سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان انجام شد، میزخدمت حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان دایر و دغدغه‌های مردمی مورد پیگیری قرار گرفت.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط در ادامه برنامه سفر شهرستانی خود، با حضور در محل برپایی میزخدمت شهرستان هرند، بصورت حضوری و چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند.  

در این تمهید ضمن پاسخگویی ژرف به مراجعان، درخواست‌های مردمی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان هرند از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، بررسی شد و پس از اطمینان، درخواست فی المجلس از طریق معاونین ذی‌ربط جهت رفع و سامان دهی، مورد تعقیب و اعلام نتیجه قرار گرفت.  

نمایندگان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان (معاون مهندسی و ساخت، معاون مسکن و ساختمان، رئیس اداره واگذاری، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هرند و دیگر رؤسای ذیربط) طی جلساتی پی در پی و دیدار چهره به چهره با مردم شریف این شهرستان مشکلات را کارشناسی و به مسائل در حوزه راه و شهرسازی رسیدگی کردند.  

عمده موضوعات مطرح شده فی‌مابین درخواست کنندگان و مسولان راه و شهرسازی استان اصفهان پیرامون پروژه های مسکونی، اراضی دولتی و وضعیت راهها بود که این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، با رضایت مردم عزیز شهرستان هرند به پایان رسید.