شناسهٔ خبر: 139711 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان هرمزگان انجام شد

جلسه کمیته ستاد اربعین حسینی (ع) به منظور آمادگی و هماهنگی برای میزبانی از تردد زوار اربعین

جلسه کمیته ستاد اربعین حسینی (ع) به منظور آمادگی و هماهنگی برای میزبانی از تردد زوار اربعین مسئولین راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان جهت پیگیری و هماهنگی پشتیبانی ستاد اربعین حسینی (ع) از موکب ثارالله عاشقان هرمزگان در نقطه صفر مرزی شلمچه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پرویز کرمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در این خصوص بیان کرد: با توجه به بعد مسافتی که از بندرعباس تا مرز شلمچه وجود دارد تلاش داریم که تمهیداتی برای استراحت و پذیرایی از زائران هرمزگانی قبل از ورود به عراق بی اندیشیم بر همین اساس امکاناتی برای موکب ثارالله که متعلق به هرمزگان است در مرز شلمچه فراهم کرده‌ایم.

کرمی افزود: در این راستا مقامات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان جهت پیگیری و هماهنگی پشتیبانی ستاد اربعین حسینی (ع) از موکب ثارالله عاشقان هرمزگان در نقطه صفر مرزی شلمچه بازدید کردند و تأمین امکانات موردنیاز جهت اعزام همکاران به شلمچه را در دستور کار قراردادند.

وی خاطرنشان کرد: استقرار کانکس برای زوار در محل پایانه مرزی نیز در حال پیگیری است. کرمی در بحث تقویت زیرساخت‌های ستاد عتبات عالیات استان گفت: در تأمین ایاب و ذهاب و تغذیه قطعاً نهایت همکاری را خواهیم داشت تا اعزام‌ها با کمترین مشکلی انجام شود.