شناسهٔ خبر: 139767 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۳ ماهه سالجاری صورت گرفت؛

تردد بیش از ۱۶۰ هزار مسافر از طریق پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان 

پایانه مرزی میلک و میرجاوه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تردد ۱۶۴ هزارو ۷۷۷ نفر مسافر از طریق پایانه‌های های مرزی میرجاوه و میلک در ۳ ماهه نخست سالجاری خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار کرد: از این تعداد مسافر ۷۵ هزار ۴۱۸ نفر مسافر از طریق پایانه مرزی میرجاوه و ۸۹ هزارو ۳۵۹ نفر مسافر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام شده است. 

وی آمادگی کامل این اداره کل را برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) اعلام کرد و افزود: مطابق سنوات گذشته از تمامی پتانسیل اداره کل در ارتقاء خدمات به زوار استفاده می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است.

کرد یادآور شد: در صورت برخورداری، پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه‌ای دارد.