شناسهٔ خبر: 139956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر مطرح کرد؛

تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک خمینی‌شهر به ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

سعید حاجی احمدی ،خمینی شهر ،اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر گفت: تا کنون برای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک ۲۰۷ میلیارد ریال در قالب ۳ قرارداد هزینه شده و برای تکمیل نیز به ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سعید حاجی‌احمدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک خمینی شهر اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۴ آغاز شد و براساس اقدامات بعمل آمده و پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی که دارد پیش‌بینی می‌شود در هفته دولت سال ۱۴۰۳ تکمیل شود.  

وی گفت: تا کنون برای این پروژه ۲۰۷ میلیارد ریال در قالب ۳ قرارداد هزینه شده و برای تکمیل نیز به ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر بیان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک شامل چهار دهانه ۲۲ متری به همراه ۶ کیلومتر راهسازی به صورت شبدری است که تا کنون بیش از یکهزار و ۱۰۰ مترمکعب بتن ریزی، افزون بر ۲۲۰ تن آرماتوربندی، ۲۹۶ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۸۰ هزار مترمکعب خاکریزی و هشت هزار و ۶۰۰ مترمکعب اساس اجرا شده است.    

وی با بیان اینکه اجرای ۶ کیلومتر راهسازی در این پروژه در شرف انجام، گفت: اجرای پریدال‌های دو دهانه باقیمانده و اجرای آرماتوربندی و بتن ریزی دال، اجرای چهار عدد دیوار برگشتی و تکمیل اساس لایه دوم باقیمانده است.