شناسهٔ خبر: 139958 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان کاشان به ارزش ۱۰ میلیارد تومان

مجتبی اراسته/ رییس راه وشهرسازی کاشان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: با پیگیری و تلاش‌های انجام شده در ۳ ماهه ابتدای سالجاری ۶ مورد تعرض به اراضی ملی و دولتی شهرستان کاشان به ارزش ۱۰ میلیارد تومان شناسایی و رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای مبارزه با پدیده زمین خواری در سه ماهه اول سالجاری اظهار کرد: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت‌های این اداره قرار دارد لذا به جهت برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌شود.    

وی گفت: با پیگیری و تلاش‌های انجام شده در ۳ ماهه ابتدای سال جاری ۶ مورد تعرض به اراضی ملی و دولتی شهرستان کاشان شناسایی و رفع تصرف شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان کرد: مساحت اراضی رفع تصرف شده ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع بوده و ارزش آن ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.  

وی گفت: یگان حفاظت اراضی استان اصفهان و شهرستان کاشان با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال دارند، برخورد قانونی می‌کند و در این مسیر از همه توان اجرایی و قانونی استفاده می‌شود.  

آراسته از مردم خواست موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش کنند.