شناسهٔ خبر: 140100 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان:

تردد در مبادی ورودی و خروجی استان بوشهر ۱۳ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افزایش ۱۳ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از افزایش ۱۳ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

اخترشناس با بیان اینکه در این مدت بیش از ۸ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شد که نسبت به سال قبل رشد ۱۳درصدی داشته، گفت: از ابتدای سال ۴ میلیون و ۶۴ هزار و ۱۱۳ تردد در مبادی ورودی و ۴ میلیون و ۸۵ هزار و ۳۴۴ تردد در خروجی استان به ثبت رسید.

وی درباره پرترددترین محورهای استان طی چهارماهه ابتدای سال افزود: در این مدت یک میلیون و ۶۴۰ هزار و ۲۹۰ تردد در محور کنارتخته- دالکی و بالعکس، یک میلیون و ۴۰ هزار و ۳۰۶ تردد در محور جم- فیروزآباد و بالعکس و ۹۰۰ هزار و ۵۹۴ هزار و ۷۵ تردد در محور دیلم- هندیجان و بالعکس ثبت شده است.

اخترشناس هوشمندسازی جاده‌های استان را یکی از اولویت‌های راهداری برشمرد و اضافه کرد: ۶۰ سامانه ترددشمار، ۶۴ دوربین نظارت تصویری، ۱۹ سامانه ثبت تخلفات رانندگی، ۴ سامانه توزین حین حرکت و ۷ تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان بوشهر فعال است.

وی با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر گفت: مردم و مسافران قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.