شناسهٔ خبر: 140111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

افزایش ۴۲ درصدی تماس با مرکز مدیریت راههای استان بوشهر

مرکز مدیریت راههای استان بوشهر سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: طی ۴ ماهه ابتدای سا لجاری بیش از ۳ هزار و ۴۹ تماس با این مرکز برقرار شده که نسبت به همین زمان در سال قبل ۴۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) محبوبه شهریاری سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: طی ۴ ماهه ابتدای سالجاری بیش از ۳ هزار و ۴۹ تماس با این مرکز برقرار شده که نسبت به همین زمان در سال قبل ۴۲ درصد افزایش داشته است.

شهریاری ادامه داد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می کند.

وی با بیان این مطلب که این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد افزود: کارشناسان اداره مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

سرپرست اداره مدیریت راههای استان تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

شهریاری خاطر نشان کرد: اطلاعات جاده ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.

وی با اشاره به رصد برخط ترددها در استان عنوان کرد: در استان بوشهر ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.