شناسهٔ خبر: 140116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روکش آسفالت راه های مهران با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست

آسفالت کنجانچم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: عملیات ایمن سازی و روکش آسفالت جاده های مواصلاتی شهرستان مهران با اعتباری افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام،اظهار داشت: مرحله دوم روکش آسفالت مهران به ایلام از محدوده امیرآباد (باند ایلام به مهران) تا محدوده سراشیبی حیانی (کنجانچم) بطول ۱۵ کیلومتر در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.

وی افزود: همچنین در فاز سوم از پل کیلومتر ۵۶ و محدوده پل صلواتی در مجموع بطول سه کیلومتر بستر زیرسازی انجام و در مرحله اجرای بیس ریزی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: پیش بینی می شود تا نیمه دوم مردادماه سال جاری روکش آسفالت این مسیرها تکمیل و زیر بار ترافیک قرار گیرد.

چشمه خاور از اجرای آسفالت، بهسازی، قیرپاشی محوط پایانه برکت با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد و تاکید کرد: بهسازی ۸۰ هزار متر مربع محوطه پایانه برکت انجام و آسفالت آن امروز آغاز شده است.

به گفته وی، این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی تا قبل از ایام اربعین تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام بیان کرد: اجرای روکش آسفالت در فاز اول از سه راهی جندالله تا پلیس راه صالح آباد بصورت دو طرفه باند رفت و برگشت بطول ۶ کیلومتر به اتمام رسید و خط کشی این مسیر نیز انجام شده است.