شناسهٔ خبر: 140169 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در اداره کل راه و شهرسازی مازندران

محرم مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری دهه اول ماه محرم با حضور مدیرکل، معاونین و همکاران در نمازخانه اداره کل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، همزمان با برگزاری آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع) در نقاط مختلف استان مازندران، مراسم ویژه این ایام در دهه اول در اداره کل راه و شهرسازی مازندران برگزار و فضای این اداره‌کل با عطر یا حسین(ع) آمیخته شد.

این مراسم ابتدای هر روز رأس ۶.۳۰ صبح به مدت یک ساعت همراه با قرائت زیارت عاشورا، مداحی و سینه‌زنی در نمازخانه اداره کل اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد.

همکاران اداره کل راه و شهرسازی مازندران با حضور پر شور هر روزه خود در این مراسم با یادآوری واقعه کربلا و شهدای مظلوم آن به سوگواری پرداختند.

علی دیوسالار مدیرکل راه وشهرسازی مازندران با یادآوری مصائب اهل بیت(ع) بر لزوم هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم عزاداری ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در دهه دوم محرم نیز تاکید کرد.

لازم به ذکر است مراسم عزاداری سیدالشهداء در دهه اول ماه محرم و پنجشنبه هر هفته و سایر مراسم‌های مذهبی نیز در طول سال توسط این اداره کل برگزار می‏‌شود.