شناسهٔ خبر: 140308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۴ ماهه امسال انجام شد؛

خط کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان 

خط کشی سرپرست اداره ایمنی و حریم راه‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل از ابتدای سالجاری‌ تاکنون خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، امین سنچولی اظهار کرد:اجرا و نصب بیش از ۸ کیلومتر حفاظ فلزی و بتنی و اجرا و تعمیر و نصب یک هزار و ۴۵۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی باهدف تامین ایمنی عبور و مرور طی این مدت توسط این اداره  انجام شده است. 

وی در ادامه گفت: اجرای روشنایی نقطه ای ۴ تقاطع و تعمیر و نصب تعداد ۶۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار از جمله اقدامات اداره ایمنی و حریم راه ها  در راستای ارتقای ایمنی محورها طی ۴ ماهه سالجاری بوده‌است. 

سرپرست اداره ایمنی و راه‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ساخت و تعمیر و نصب ۲۳۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی معادل ۵۰ عدد تابلو را از دیگر فعالیت های انجام شده این اداره درمدت مذکورعنوان کرد. 

سنچولی در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی(ع) و ورود زائرین از کشور پاکستان،ایمن سازی محورهای منتهی به پایانه های مرزی  در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا زائرین و کاربران جاده‌ای سفری ایمن را پیش رو داشته باشند.