شناسهٔ خبر: 140336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

۶۰ بنگاه مشاور املاک متخلف در گرگان پلمب شدند

راه و شهرسازی گلستان - مهندس ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه چهارمین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان از بازرسی ۵۷۰ بنگاه مشاور املاک خبر داد و گفت: در طی این بازرسی های مستمر ۶۰ بنگاه مشاور املاک متخلف پلمب و از ادامه فعالیت منع شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: چهارمین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان با دستور کار گزارش اقدامات اعضای کارگروه، گزارش وضعیت آموزشی مشاورین املاک، تدوین برنامه های آتی و بررسی پیشنهادات اعضا برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان تا کنون ۵۷۰ بازدید تجمیعی از بنگاه های مشاور املاک شهرستان گرگان صورت گرفته که از این تعداد ۶۰ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین ۹۰ بنگاه اخطار پلمب دریافت کرده و در صورت عدم تکمیل مدارک و عدم رعایت موارد قانونی پلمب خواهند شد.

ملک در ادامه اظهار کرد: این واحدهای صنفی متخلف مجموعاً یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.

وی هدف اصلی این کارگروه را تنظیم و کنترل بازار مسکن عنوان کرد و گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد دستگاه های خدمات رسان با همکاری شهرداری ها و اتحادیه مشاوران املاک نسبت به شناسایی خانه های خالی اقدام کنند.