شناسهٔ خبر: 140728 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر کشوری توسط اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

رتبه اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حوزه اطلاع‌رسانی طرح‌های بازآفرینی شهری و نوسازی مسکن رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)،  اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تولید بیش از ۲ هزار محتوا شامل کلیپ، خبر، مستد، عکس نوشت و موشن گرافی توانست رتبه استان برتر کشور را در این بخش کسب کند.

ین اخبار شامل اخبار نوسازی و تولید مسکن در بافت‌های فرسوده، اطلاع رسانی تسهیلات بانکی، بسته‌های تشویقی و جلسات ستادهای بازآفرینی، پوشش خبری افتناح ها، کلنگ‌زنی‌ها و سفرهای استانی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بوده است.

تولید این محتواها به صورت اخبار، کلیپ، موشن گرافی، اینفوگرافی، عکس نوشت، گزارش تصویری، کلیپ و مستند بوده که در حوزه بازآفرینی شهری در آذربایجان‌غربی تولید و در رسانه‌های استانی و ملی منتشر و بازتاب زیاری داشته است.

بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد در خصوص تحقق شاخص های مورد نظر و تبیین بسته های تشویقی و حمایتی دولت رتبه برتر کشوری توسط اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حوزه اطلاع‌رسانی طرح‌های بازآفرینی شهری و نوسازی مسکن کسب شد.