شناسهٔ خبر: 140730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رشتخوار خبرداد:

اجرای روکش آسفالت حفاظتی درمحور رشتخوار-خواف و محور جنگل در بهار ۱۴۰۲

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رشتخوار رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان رشتخوار از اجرای روکش آسفالت حفاظتی درمحور های رشتخوار- خواف و جنگل در فصل بهار ۱۴۰۲خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، علیرضا موحدان طی گفتگویی اظهار داشت: از اولویت‌های مهم این اداره ، ارتقاء وضعیت شبکه راههای مواصلاتی شهرستان رشتخوار است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای رویه آسفالت در محورها وبا توجه به حجم بالای تردد ماشین آلات سنگین خصوصا در محور اصلی در بیشتر نقاط نیاز به اجرای روکش مجدد را دو چندان میکند .

وی در این خصوص گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی در محور رشتخوار – خواف به طول ۲ کیلومتر و محور جنگل  به طول ۵کیلومتر اجرا و به بهره برداری رسیده است .

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان رشتخوار همچنین در راستای تامین ایمنی و تسهیل ترافیک محورهای مواصلاتی شهرستان گفت: طرح ترمیم و لکه گیری هندسی باآسفالت گرم نیزدر محور رشتخوار – خواف به مقدار ۲۵ هزار مترمربع  اجرا گردیده ودر حال بهره برداری می باشد.

موحدان افزود: درراستای کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی وافزایش ایمنی وکاهش تصادفات نسبت به احداث پلیس راه رشتخواربا همکاری فرماندهی پلیس راه شادمهر اقدام نموده که ساختمان پلیس راه به مساحت تقریبی ۱۲۰ مترمربع توسط فرماندهی شادمهر و مابقی اقدامات شامل خاکریزی داخل وبیرون و احداث رمپ های کاهنده و افزاینده سرعت با حجم تقریبی عملیات خاکی به مقدار ۲ هزار متر مکعب ، اجرای آسفالت گرم به مقدار ۵ هزار متر مربع ، اجرای آسفالت با آسفالت تراشه به مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع ، احداث آیلند وتامین روشنایی و رنگ آمیزی بلوکهای داخل وخارج پلیس راه و همچنین خط کشی و اجرای هاشور اقدامات لازم جهت افتتاح وبهره برداری در هفته دولت را بعمل آورده است.  

وی در پایان ضمن تشکر از توجه مدیر کل و کلیه دست اندکاران در اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت : امیدواریم با ادامه و پیگیری اجرای این عملیات در نقاط باقیمانده ، بتوانیم گام موثری در راستای رضایتمندی مسافران به ویژه زائران گرامی برداشته و شاهد برقراری تردد ایمن برای کلیه کاربران جاده ای باشیم.