شناسهٔ خبر: 140754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اهتمام راه و شهرسازی خراسان شمالی بر احداث مسکن برای محرومین و متقاضیان

دیدار سرپرست راه و شهرسازی خراسان شمالی با امام جمعه بجنورد سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به همراه معاونین و جمعی از روسای ادارات ستادی این اداره کل، با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به همراه معاونین و جمعی از روسای ادارات ستادی اداره کل، با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد دیدار و گفتگو کرد.
میرکریمی در این نشست ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل پرداخت و افزود: علیرغم وظایف سنگینی که همکاران در این اداره کل دارند، تلاش خواهند کرد برنامه های دولت مردمی بالاخص در موضوع ساخت مسکن که جزو مهمترین پروژه های ملی و استانی است با همکاری دستگاه ها و نهادهای مسئول موجبات رضایت مردم و در نهایت رضایت خداوند متعال را فراهم کنند.
حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد ضمن تاکید بر موضوع احداث مسکن افزود: با توجه به نیاز فوری مردم در حوزه مسکن، دستگاه های مرتبط با موضوع مسکن علی الخصوص اداره کل راه و شهرسازی ضمن شناسایی اراضی مازاد که در اختیار دستگاه ها و سازمان ها می باشد حداکثر تلاش خود را برای مسکن مناسب محرومین و مردم شریف استان را معمول دارند و تلاش خود را دو چندان کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین با توجه به افزایش قیمت مسکن و اجاره بها در استان تصریح کرد: دستگاه های متولی حوزه مسکن با تلاش بی وقفه و شبانه روزی و بازدید های متعدد کاری کنند تا بتوانند قیمت مسکن را در استان کنترل کنند و صاحب خانه ها نیز با مستاجرین با همراهی و مدارای بیشتری رفتار کنند و در بالا بردن اجاره بها حداکثر مساعدت را داشته باشند.