شناسهٔ خبر: 141009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری رزن خبر داد؛

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای شهرستان رزن

اجرای خط کشی در محورهای شهرستان رزن رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رزن از اجرای ۲۵۰ کیلومتر خط کشی در محورهای شهرستان رزن خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مجید یمینی اشرف رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رزن گفت: بمنظور ارتقاء ایمنی و همچنین آماده سازی محورهای شهرستان برای سفرهای اربعین حسینی (ع) اجرای عملیات خط کشی بصورت ۳ خطه از ابتدای حوزه شهرستان رزن (گردنه آوج) از هفته قبل شروع شده بود. که در طی این عملیات ۲۵۰ کیلومتر از محور رزن-همدان به صورت رفت و برگشت خط کشی شد.

یمینی اشرف ادامه داد: هم اکنون عملیات اجرایی رفع و اصلاح نقطه حادثه خیز تقاطع امیریه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال اتمام بوده و امیداریم در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا قبل از شروع سفرهای اربعین به بهره برداری برسد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان رزن افزود: در طی ۴ ماهه ابتدای سال جاری ۱۸ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان رزن با استفاده از آسفالت حفاظتی بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی در پایان گفت: قرارداد روکش آسفالت محور رزن-دمق و رزن -کرفس منعقد شده و هم اکنون نیز عملیات روکش آسفالت محور رزن-دمق در حال انجام است.