شناسهٔ خبر: 141025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کنترل و نظارت بیش از ۹۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در محورهای سیستان و بلوچستان

کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت ۹۳۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای درقالب ۱۰۴ مانور طی ۴ماهه سالجاری در این استان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

وی در ادامه گفت: ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی، رعایت ضوابط و مقررات، رسیدگی به شکایات و ارائه خدمات بهتر از جمله اهداف طرح  کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان افزود:در کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان قرار دارد. 

باقری در خاتمه خاطرنشان کرد:سامانه ۱۴۱ بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات در حوزه حمل ونقل در استان است.