شناسهٔ خبر: 141029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

ارتقا رتبه گلستان در سطح کیفی سامانه سپامک

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از ارتقا سطح کیفی سامانه سپامک و پاسخگویی هرچه بهتر به مراجعه کنندگان در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: با هدف تسهیل در مراحل صدور پروانه اشتغال به کار مهندسان، تسریع در روند کار ذینفعان و ایجاد شفافیت برای متقاضیان، از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ هزار و ۲ درخواست مجوز کسب و کار به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سپامک توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان صادر شد.

وی افزود: این امر با رویکرد  افزایش شفافیت، تسهیل گری و تسریع در روند پاسخگویی به درخواست های مردم در راستای دولت الکترونیک که یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است انجام می شود.

ملک همچنین تصریح کرد: پیرو مصوبات هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی، مجوزهای مربوط به اداره کل راه و شهرسازی شامل ۱۷ عنوان مجوز کسب و کار بوده که این اداره کل از لحاظ صدور مجوز جزو استان های برتر در سطح کیفی سامانه سپامک و پاسخگویی سریع به متقاضیان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها گفت: این امر طی اقدام مشترک اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان و سازمان نظام مهندسی استان محقق شد.