شناسهٔ خبر: 141048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار 

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی  ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی  است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.

صاحبان رسانه‌ و قلم، بازگوکنندگان اندیشه و منتقل کننده  اطلاعاتی هستند که می توانند با زیبایی نگارش حرفه‌ای  و بهره گیری از دانش روز در مسیر تعالی انسان به همنوعان خود کمک نموده و اینگونه جایگاه قلم را پاس دارند. 

خبرنگاران در اطلاع رسانی حلقه واسط ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که عملکرد آنها را به مردم انتقال داده و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می رسانند و در جهت ارتقا و  رشد جامعه تلاش می کنند. 

خبرنگاری، حرفه ای حساس  و ارزشمند است؛ لذا تلاش فعالان عرصه خبر که جامعه به  آن نیازمند است، قابل تقدیر و تمجید است و انتخاب روزی به عنوان روز خبرنگار یادآور همت والای مردان وزنان بزرگ و نیک اندیشانی همچون شهید محمود صارمی است که نشان می دهد حضور در این عرصه تنها با عشق ممکن است و بس.

 اینجانب به نمایندگی از جامعه حمل و نقل و راهداری استان ، این روز را به شما خبرنگاران گرانقدر و ارزشمند استان تبریک می‌گویم، امیدوارم با وجود مشکلات و کاستی ها، همچنان با گام هایی استوار و عزمی راسخ به راه خود ادامه دهید.