شناسهٔ خبر: 141055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام اصلاح ۴ نقطه حادثه خیز در محورهای ایجرود زنجان

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایجرود ضمن اشاره به اصلاح ۴ نقطه حادثه خیز در محورهای شهرستان گفت: این عملیات راهداری با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال طی چهار ماه گذشته انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، رسول ایمانی‌تبار، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجرود اظهار کرد: ایمن‌سازی ۴ نقطه پرتصادف در محورهای شهرستان ایجرود با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال طی ۴ ماه سال جاری به پایان رسید.

وی افزود: نقاط پرتصادف و دارای تصادف رفع شده در سال جاری در محورهای زنجان_بیحار، دوربرگردان کیلومتر ۲۷ زنجان_بیجار، روستای ینگی‌کند جامع‌السرا، محور زرین‌آباد_جوقین بوده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجرود با بیان اینکه ایمن‌سازی و رفع ۱۰ نقطه پرتصادف دیگر نیز در دست اقدام است، ادامه داد: شناسایی نقاط پرتصادف با همکاری پلیس‌راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشخص می‌شود به طوری که تعداد تصادفات جرحی و فوتی یک نقطه مورد بررسی قرار می‌گیرد و با نظر اعضای کمیسیون ایمنی راه‌ها، آن نقطه به عنوان نقطه حادثه‌خیز معرفی می‌شود.

وی افزود: این ۴ نقطه حادثه‌خیز با همکاری پلیس‌راه و راهداری استان شناسایی و رفع شد و درصدد رفع تمامی نقاط پرتصادف و دارای تصادف محورهای شهرستان ایجرود هستیم.

ایمانی‌تبار خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ نقطه پر تصادف تا پایان سال ایمن‌سازی و رفع خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این راستا هزینه شود.

وی در پایان گفت: این عملیات‌ها شامل نصب روشنایی، چراغ‌های چشمک‌زن، آشکارسازی با تابلو و علائم، نصب گاردریل، خط‌کشی، ترمیم و ایمن‌سازی نقطه حادثه‌خیز و ...‌ است.