شناسهٔ خبر: 141091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

2dbe4ba6-c3b8-4357-8e4f-3e7eebaea40c.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد، در این پیام آمده است:

مَرکبِ مُرکَّبِ حق گویان هرگز توان ایستادن ندارد و سواران آن خبرنگارانی هستند که بی ریا و صادقانه می شنوند و می گویند، می نویسند و ملامت می شوند، ارج می نهند و فراموش می شوند و جبهه پنهان را برای جهاد برگزیده اند تا ضعف ها را گوشزد و نقاط قوت را ستایش کنند.

امروز، به کسانی تعلق دارد که واژه ها،‌خستگی ها، تکرار و کلیشه ها را به زانو در آورده اند، خبرنگارانی که ثنای حق گفته اند و حقیقت، بی شک با نام آن ها عجین شده است، روز خبرنگار تنها بهانه ای است تا فراموشی هایمان را جبران و بر نقش شما در ساختن جامعه ای بی نقص اذعان کنیم.

در جهانی که عمر خبر از چند دقیقه تجاوز نمی کند، اصحاب رسانه پیشقراولان مبارزه با جنگ نرم دشمن و واسطه انتقال دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به مردم می باشند. آنانی که برغم داشتن حرفه ای سخت و پر استرس، جهانی فکر می کنند و لذت خبررسانی مسئولانه و به موقع را به تمام مشکلات ترجیح می دهند.

ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام و شهداء حقجوی و حقگو دشت کربلا، عزم جدی اصحاب رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری در پیشبرد اهداف و تبیین دستاوردهای ایران اسلامی را ارج نهاده و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهداء حوزه خبر خصوصا شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی فعالین حوزه خبر بویژه خبرنگاران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون تلاشگران عرصه بیان حقیقت و تصویرگران امین واقعیات را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.