شناسهٔ خبر: 141099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با صدور پیامی ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه رسانه و خبر ، از تلاش های خبرنگاران و صاحبان قلم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی ، متن پیام جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

راه به عنوان شاخص توسعه یافتگی وحمل و نقل یک صنعت راهبردی است. عرصه ای برای تلاشگری کوشندگان برتر، میدانی برای جهاد آنان که به موفقیت امروز و پیشرفت فردای ایران عزیز می اندیشند. این تلاش سازنده، به چشم نمی آمد اگر قلم خبرنگاران به تحریر، بر کاغذ نمی رفت. اگر انگشت اشاره عکاسان بر شاتر نمی نشست. این جهاد تمام ساحتی تبیین نمی شد اگر همت اصحابِ رسانه نبود. از این رو بر خود فرض می دانم به عنوان یک تکلیف اخلاقی و حرفه ای، در گرامیداشت”  هفدهم مرداد ماه ،روز خبرنگار”، به پاس یک سال همراهی از بلند نظری تان صمیمانه قدردانی کنیم. ان شاء الله در ایام  پیش رو، قلم توانای شما را در کنار مجاهدت کوشندگان داشته باشیم تا همه با هم، جلوه ای از "جهادِ تبیین" را رقم زنیم.کلمات تان حیات بخش و قلم تان جاودانه باد.