شناسهٔ خبر: 14110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از بیمارستان‌های در حال ساخت رشت، لاهیجان و لنگرود

عليزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور با هدف بازدید از بیمارستانهای در حال احداث لنگرود، لاهیجان و رشت به گیلان سفر کرد و در حال بازدید از این مراکز درمانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي گيلان، محمد جعفر عليزاده معاون وزير راه و شهرسازي و هيات همراه، صبح امروز با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، به استان گیلان سفر کرده و از بيمارستانهای در دست ساخت لنگرود و لاهیجان بازدید نموده و بازدید از بیمارستان رشت را در برنامه دارد.

وی در ابتدا از بیمارستان ۹۶ تختخوابی لنگرود بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت فعالیت عمرانی این طرح قرار گرفت.

بیمارستان لنگرود که در زمینی به مساحت ۴۵۱۷۸ متر مربع با زیربنای ۱۰۸۰۰ متر مربع در حال احداث است، ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور در ادامه از بیمارستان لاهیجان بازدید کرد و افزود: این مرکز درمانی با زیربنای ۱۷۱۲۳ مترمربع در سه طبقه و در زمینی به مساحت ۱۸۳۶۵ متر مربع احداث شده است و با پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصد در حال اجراست که امیدواریم با پیگیریهای به عمل آمده، روند اجرایی این طرح را سرعت بخشیم و بتوانیم گامی در راستای توسعه سلامت در این شهرستان برداریم .

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی رشت نیز آخرین پروژه درمانی است که توسط ایشان مورد بازدید قرار می گیرد.

گفتنی است بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت در زمینی به مساحت ۴۶ هزار متر مربع و با زیر بنای ۳۶ هزار متر مربع در ۳ تا ۹ طبقه درحال اجراست که عملیات اجرایی آن از سال ۸۸ با ظرفیت ۲۰۰ تخت آغاز شده و در حال حاضر۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظر شما