شناسهٔ خبر: 141140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان فارس:

رسانه ها و خبرنگاران رکن مهم مردم سالاری هستند

دکتر طالبان - مدیرکل راه و شهرسازی فارس مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان فارس با اشاره به روز خبرنگار گفت: خبرنگاران تلاش‌های وافری در راستای اطلاع رسانی رویدادها و مسائل مختلف خبری در طول سال دارند و رسانه ها و خبرنگاران رکن مهم مردم سالاری هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان فارس)، محمودرضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: هفدهم مردادماه، سالروز شهادت اسوه تعهد و خدمت از خانواده بزرگ اطلاع رسانی کشور«شهید محمود صارمی» و روز خبرنگار است؛ شهید سرافراز و بزرگواری که با درک منش مسئولیت پذیری و تلاش مداوم در عرصه خدمت تا آخرین لحظات زندگی پربارش با تکیه بر ایمان و اخلاص واقعی در راستای اعتلای رسالت خطیر و واقعی اطلاع رسانی و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نبود.

وی با اشاره به رسانه ها به عنوان یک رکن مهم جامعه مردم سالار و رسالت عظیم اطلاع رسانی افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه نقش مؤثر و بسزایی در تبیین ابعاد مختلف حوادث و رویدادهای جامعه بر عهده دارند و امیدواریم با انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در راستای امیدآفرینی به جامعه گام‌ برداشته شود.

طالبان ضمن به فال نیک گرفتن تقارن روز خبرنگار و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، تصریح کرد: خبرنگاران رسالت و وظیفه خطیری بر عهده دارند و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید نگاه خدایی داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از تلاش جامعه رسانه ای استان در پیگیری مطالبات مردمی، ابراز داشت: خبرنگاران باید با نگاهی بی طرف، عالمانه و آگاهانه رسالت خود را دنبال کنند و پیگیر مطالبات مردمی و مشکلات آنان باشند و در جهت اعتلای سطح آگاهی جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.