شناسهٔ خبر: 141141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار

جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی 1.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی را فعالین عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طی پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی را به فعالین عرصه رسانه و خبر تبریک گفت که در این پیام آمده است:

امروزه نهادهای توسعه یک جامعه بر این باورند که حیات اجتماعی آنها در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی و احترام به آزادی تبادل اخبار و اطلاعات، بعنوان حق اساسی آحاد جامعه به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی است.

خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ ساز بوده اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت، حقانیت نوشته هایشان است.

خبرنگاران عزیز با آگاهی از حساسیت های رسالت خطیر و عظیم خبرنگاری ، صادقانه گام در مسیر روشنگری، معرفت افزایی و بیان حقایق نهاده و در راه تحقق این رسالت سترگ خویش، از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبوده و نیستند.

اینجانب هفدهم مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را به صاحبان قلم و اندیشه، جامعه اطلاع‌رسانی  تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی می‌نمایم.