به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان گیلان)؛ غلامعلی نیک فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری گیلان و از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد ضمن پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه های مختلف مرتبط با مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در حصوص پیگیری مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کردند.
شایان ذکر است سامانه تلفنی بر خط سامد بر اساس شیوه نامه پاسخگویی مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی برنامه ریزی شده است و متقاضیان میتوانند با شماره گیری شماره ۱۱۱ درخواستها و مشکلات خود را از این طریق مطرح کنند.