شناسهٔ خبر: 141202 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در بازدید از خبرگزاری ایرنا و ایسنا:

اصحاب رسانه در مسیر روشنگری و شفافیت گام بر می‌دارند

ببینید| بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از خبرگزاری ها همزمان با روز خبرنگار مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به همراه رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز این استان و خبرگزاری ایسنا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با حضور در تحریریه ایسنا، روز خبرنگار را به خبرنگاران و عکاسان تبریک گفت و اظهار کرد: سالروز شهادت شهید اهل قلم، محمود صارمی، بهانه‌ای شد تا به پاس حماسه سازی اصحاب رسانه ۱۷ مردادماه به نام روز خبرنگار در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط شود و این روز را به همه اهالی رسانه تبریک می‌گوییم.

وی افزود: بدون شک نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در انعکاس منصفانه دغدغه‌های جامعه انکارناپذیر است. خبرنگاران با سلاح قلم در تبیین و تحلیل موضوعات، انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی درست در مسیر بهبود وضعیت جامعه خویش گام برمی‌دارند و قطعا حضورشان در رشد و اعتلای روزافزون جامعه ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: هفدهم مردادماه فرصتی برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه و منتقدانه خبرنگاران و اصحاب رسانه است که در مسیر روشنگری و شفافیت گام بر می‌دارند.

بیات منش عنوان کرد: روز خبرنگار همچنین فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره پیشکسوتان فرهیخته و شهیدان عرصه خبر و پیام رسانی را گرامی بداریم.

در ادامه نیز مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا حضور یافت و با تبریک این روز به خبرنگاران ایرنا اظهار داشت: میسر نشد به صورت چهره به چهره با همه دوستان خبرنگار و اهالی رسانه دیدار کنم به همین سبب در دو خبرگزاری ایرنا و ایسنا به نمایندگی از همه اصاحب رسانه حضور یافتم تا این روز را گرامی بداریم.