شناسهٔ خبر: 141525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بهره مندی از ظرفیت رسانه استانی و با هدف اطلاع رسانی انجام شد؛

تداوم همکاری و هم افزایی راه و شهرسازی استان با صدا و سیمای مرکز اردبیل

تداوم همکاری و هم افزایی راه و شهرسازی استان با صدا و سیمای مرکز اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به منظور تقویت و گسترش همکاری مستمر رسانه ای با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در دیدار با با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل به تشریح آخرین اقدامات انجام یافته و فعالیت های راه و شهرسازی استان پرداخت و گفت: هم اکنون با تلاش پیمانکاران ، مهندسان مشاور و همکاران اداره کل ، احداث ۳۰۰ کیلومتر باند دوم بزرگراهی در سطح استان در حال اجرا بوده که با همدلی ، همکاری مسئولان استانی و پیگیری‌های مستمر راه و شهرسازی استان در جهت تامین اعتبارات لازم ، سالانه ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر به طول آمار بزرگراه های استان افزوده می شود.

وی با بیان اینکه کارهای ارزشمند بسیاری در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفته ، اظهار داشت : با هدف خانه دار کردن فاقدین مسکن و تامین زمین مورد نیاز جهت تولید مسکن متقاضیان طرح، همکاران ما در این امر مهم تلاش شبانه روزی کرده تا بتوانیم بخشی از دغدغه‌های عزیزان هم استانی که فاقد مسکن هستند را بکاهیم.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل به احداث ۶۳ هزار واحد مسکونی از سوی راه و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود : از بین ۱۱۶هزار نفر ثبت‌نام ‌کننده طرح نهضت ملی مسکن استان ۴۲ هزار متقاضی تایید نهایی شده که از این تعداد ۳۲ هزار و ۶۲۶ نفر مربوط به شهر اردبیل و مابقی مربوط به شهرهای زیر۱۰۰هزار نفر جمعیت‌ است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تقدیر از اقدامات و زحمات اثر بخش صدا و سیمای مرکز اردبیل در امر اطلاع رسانی دقیق و به تصویر کشیدن عملکرد دولت در حوزه راه و شهرسازی و همراهی مردم با رویکردهای مردمی و انقلابی دولت سیزدهم در برنامه های مختلف اقتصادی و اجتماعی ، نقش مهم صدا و سیما را در اتحاد و انسجام ملی موثر دانست.

سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم و نقش صدا و سیما در امر اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت‌های دستگاههای اجرایی ، اظهار کرد: ما مسئولان اگر به درستی عملکردها را انعکاس دهیم ، به راحتی می‌توانیم مردم را به آینده امیدوار و نشاط عمومی را به همشهریان و هموطنان عزیز تزریق کنیم.

لطیفی از اعلام آمادگی صدا و سیمای مرکز اردبیل برای پوشش برنامه ها و ضرورت تداوم تعامل و همکاری با راه و شهرسازی استان خبر داد و گفت: صدا و سیمای مرکز اردبیل در مسیر رسالت رسانه ای خود در کنار مردم است و این امر یک افتخار بزرگ برای دست اندرکاران این مجموعه در استان محسوب می شود.

وی تلاش های ستودنی و ماندگار راه و شهرسازی استان اردبیل در احداث بزرگراه ها و تولید مسکن طی چند سال اخیر در راستای توسعه استان را قابل تحسین خواند و افزود : با تلاش همکاران مجموعه صدا و سیما فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، عمرانی و موضوعات دیگر به صورت میدانی پوشش رسانه ای مناسبی داشته و این مهم با هماهنگی و همکاری دستگاههای اجرایی و انعکاس دقیق خدمات ارزنده به مردم اتفاق خواهد افتاد.