شناسهٔ خبر: 141722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تعامل، همفکری و تبادل نظر برگزار شد؛

جلسه روسای شهرستانی با معاونین و مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد

02.jpg جلسه روسای ادارات شهرستانی و جمعی از روسای ستادی واحد املاک و حقوقی با معاونین و مدیرکل راه و شهرسازی جهت تبادل نظر، تعامل و همفکری بیشتر برگزار شد.

بنابرگزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: برگزاری چنین جلساتی نقش موثری در پیشبرد امور خواهد داشت و از تمامی روسای ادارات درخواست دارم به غیر از برگزاری جلسه تعامل بیشتر با روسای ستاد و معاونین اداره کل داشته باشند تا کارها معطل نشده و با سرعت و دقت انجام گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل اصلی اداره کل تحقق برنامه اجرایی در سطح ستاد و شهرستان می باشد و از کلیه همکاران می‌خواهیم اهتمام بیشتری نسبت به گذشته برای اجرای دقیق برنامه اجرایی داشته باشند.

خواجه رضایی افزود: موضوع طرح نهضت ملی مسکن نیز دارای اهمیت بالا و ویژه ای می باشد و از روسای ادارات می‌خواهم ضمن ارتباط با فرمانداری ها و ادارات بنیاد مسکن اهتمام ویژه معطوف به این موضوع نمایند.

در ادامه جلسات هر کدام از روسای ادارات شهرستان ها، معاونین اداره کل و سایرین به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل و موضوعات مختلف از جمله طرح نهضت ملی مسکن پرداخته و با حاضرین و مدیران تبادل نظر کردند.