شناسهٔ خبر: 141727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان مطرح کرد:

لزوم تلاش شبانه روزی جهت تحویل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در هفته دولت

05.jpg استاندار یزد بر تلاش شبانه روزی افراد و دستگاه های موثر در زنجیره نهضت ملی مسکن، برای تکمیل نزدیک به ۲۲۰۰ واحد مسکن تا هفته دولت امسال تاکید کرد.

بنا بر گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)،نشست شورای مسکن استان به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد و با حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار و در خصوص برنامه‌های مورد پیگیری طرح نهضت ملی مسکن، اجاره بها و نظارت بر بازار مسکن، احداث صنعت‌شهرها و ساخت و سازهای غیر مجاز در استان گفتگو و تبادل نظر شد.  

استاندار یزد در این نشست با اشاره به نگرانی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن نسبت به بلاتکلیفی واحدهای مسکونی، اظهار کرد: لازم است تا در راستای رفع نگرانی مردم اطلاع رسانی‌های لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود.  

وی به تدارک قریب به ۳ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: فرآیند تصویب اراضی مربوط به این طرح و همچنین  نخاله برداری و طرح آماده سازی زمین‌ها باعث طولانی شدن این روند شده بود.  

مهران فاطمی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص دلایل زمان‌بر بودن فرآیند تدارک و آماده سازی زمین ها تصریح کرد: متقاضیان این طرح باید از قطعی شدن ثبت نام و پیگیری، اطمینان حاصل کنند.  

وی در ادامه با اشاره به ضرورت نظارت دقیق بر سایت ۳۷۷ هکتاری و اعطای زمین های طرح قانون جوانی جمعیت در استان، عنوان کرد: با توجه به هدف استان مبنی بر احداث یک سایت الگویی، ساخت و سازها باید طبق نقشه و طرح مصوب انجام شود.