شناسهٔ خبر: 141794 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مستمر و مستقیم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به مردم استان

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی ، با هدف افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، ناعمه عرب رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با مردم استان در راستای خدمتگزاری، تکریم ارباب رجوع و برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیران استانی صورت می گیرد که در این سلسه نشست های صمیمی، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می پردازند.

وی افزود: عمده موضوعات شهروندان مسائل، مشکلات و درخواست های مربوط به حوزه های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، موضوعات حوزه مسکن، ودیعه مسکن، نوسازی بافت فرسوده، مسکن مهرهای متوقف شده، مطالبات پیمانکاران، استعلام فرم ج و کمیسیون ماده پنج می باشد که جهت  پیگیری و رسیدگی به خواسته های آن ها، دستورات لازم و مرتبط  به معاونین مربوطه صادر می شود.

عرب ادامه داد: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در  سه ماهه ابتدایی با مردم استان ۶۵ مورد ملاقات عمومی داشته که از این تعداد ۳۱ مورد پاسخ مثبت و ۳۴ نفر مشاوره و راهنمایی شده اند.

رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: گفتنی است برنامه ملاقات مردمی از صبح روزهای سه شنبه هر هفته آغاز می شود و نحوه حضور مراجعین بدون واسطه و اعلام قبلی و هماهنگی از پیش تعیین شده است.

وی افزود: لازم به ذکر است، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان طی یک سال اخیر، در تمامی هفته ها با شهروندان و مردم استان ملاقات داشته که این ملاقات ها شامل دیدارهای چهره به چهره، سامانه سامد(برخط)، پاسخگویی تلفنی و الکترونیک و میز خدمت در مصلی های نماز جمعه استان می شود.

عرب در انتها گفت: همچنین هموطنان گرامی می توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ملاقات با مدیرکل راه و شهرسازی و مطرح کردن مشکلات خود، در روزهای مقرر به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۲۲۴۴۴۵ و ۳۲۲۴۳۱۴۰ تماس بگیرند.