شناسهٔ خبر: 142037 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای افزایش ضریب ایمنی و آشکار سازی انجام شد؛

اتمام خط کشی محورهای شریانی غرب استان اصفهان

اتمام خط كشي محورهاي شرياني غرب استان سرپرست اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از نصب ۸ عدد پانل دروازه ای و کناری به همراه تابلو اطلاعاتی و اتمام خط کشی محورهای شریانی غرب استان با هدف آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، محمدحسن محمدزمانی سرپرست اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: ۸ عدد پانل دروازه ای و کناری به همراه تابلو اطلاعاتی با هدف آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده ای در محورهای حوزه استحفاظی استان اصفهان شامل شهرستان‌های نجف آباد-  لنجان- شهرضا- اردستان- اصفهان- شاهین شهر و میمه نصب شده است.

محمدزمانی همچنین با توجه به اعتبار تخصیصی این عملیات گفت: ۸ عدد پانل دروازه ای و کناری به همراه تابلو اطلاعاتی  با اعتبار ۳۶۰۰۰ میلیارد ریال جهت ارتقاء ایمنی ، کاهش تصادفات و آشکار سازی دماغه ها انجام شد.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که پانل دروازه ای و کناری به همراه تابلو اطلاعاتی یکی از تأثیرگذارترین اقدامات در خصوص ارتقاء ایمنی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، گفت: نصب پانل های دروازه ای در شهرستان‌های اصفهان- شاهین شهر- لنجان- اردستان- شهرضا و نجف آباد با پیشرفت فیزیکی ۵۰% تا پایان نیمه شهریور ماه به پایان می‌رسد.

سرپرست اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تأثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، محورهای شهرستان‌های خمینی شهر- نجف آباد- تیران و کرون- چادگان- فریدن- فریدونشهر- بوئین میاندشت و خوانسار در راستای افزایش ضریب ایمنی و آشکارسازی، نسبت به خط‌کشی خطوط میانی و کناری این محورها اقدام شد.

محمدزمانی همچنین با توجه به اعتبار تخصیصی این عملیات گفت: ۵۰۰ کیلومتر از طول محورهای شریانی غرب استان با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال خط کشی شد.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که انجام عملیات راهداری در خصوص ایمن‌سازی راه‌ها و کاهش تصادفات در تمامی محورهای حوزه استحفاظی در دستور کار قرار دارد، افزود: اکیپ خط‌کشی جهت رفع نقاط پرتصادف نسبت به خط کشی قوس ها- دوربرگردان ها و پارکینگ ها اقدام کرده است.

سرپرست اداره ایمنی راه و حریم اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با عنوان اینکه محورهای خمینی شهر- تیران و کرون- فریدن- بوئین و میاندشت و خوانسار جزء نقاط پرتصادف مصوب بودند، رفع اثر شدند.