شناسهٔ خبر: 142055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

نصب ۴۰ کیلومتر حفاظ میانی بتنی در محورهای شریانی استان همدان

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از نصب ۴۰ کیلومتر حفاظ میانی بتنی ( نیوجرسی ) از سال گذشته تا کنون در محورهای استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ضمن اشاره به نصب ۴۰ کیلومتر حفاظ میانی بتنی ( نیوجرسی ) در محورهای مواصلاتی استان همدان گفت: نصب نیوجرسی در سطح محورهای استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای در راهها نصب شده است.

وی با بیان اینکه نصب ۵۰ کیلومتر نیوجرسی در سطح راه های استان نیز در دست اقدام است افزود: راه های ارتباطی استان همدان به عنوان معبر ورودی غرب کشور و به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و اربعین حسینی (ع) از اهمیت خاصی برخوردار است و در ایام مختلف سال جزء استان های پرتردد محسوب می شود که این امر اهمیت راه های استان را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای کشور پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از تعمیر ۱۴۳ دستگاه پل کوچک و ۱۳ پل بزرگ در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد و بیان داشت: این اقدام به منظور صیانت، ارتقا ایمنی و تسهیل تردد در طرح تعمیر، تعریض و ایمنی سازی در استان همدان اجرایی شد.

آهکی با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل یادآور شد:هم اکنون عملیات مختلف راهداری چون خط‌کشی، روکش آسفالت،نصب علائم،نصب بنر ایمنی،شانه سازی،تعدیل شیب شیروانی، خط کشی دو جزئی،نصب گادریل، نصب و راه اندازی سیستم روشنایی و... در سطح راههای شریانی، فرعی و روستایی استان همدان در حال انجام است.