شناسهٔ خبر: 142064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛

تجلیل از معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان 

تقدیر از معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان حماسه آفرین به میهن اسلامی از معاون حمل ونقل اداره کل استان، این آزاده سرافراز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد از تیمور باقری معاون حمل و نقل این اداره کل با اهدا لوح تندیس قدر دانی کرد.

وی آزادگان را نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و سفیران استقامت و ایستادگی در برابر جبهه دشمن و الگوهای تاریخ‌ساز کشور برای امروز و فردای این سرزمین عنوان کرد و ادامه داد: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی هستندکه در درون آن، فرهنگ انسان ساز دوران اسارت نهفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:سختی‌های دوران اسارت و نیز استقامت در برابر مشکلات توسط اسرا برای هیچ یک از ما قابل تصور نیست و از این رو همه ما همواره باید قدردان این دلیرمردان که برای سرافرازی ملت بزرگ ایران، ایثار و از خودگذشتگی کردند باشیم و تلاش کنیم تا این روحیه آزادگی در جامعه امروز ما نیز تجلی پیدا کند.

کرد یادآور شد آزادگان سرافزار و دلاور خانواده راهداری استان نیز همچون دوران دفاع مقدس در عرصه راهداری و حمل و نقل جاده ای درحال خدمت به مردم هستند و برای حل مشکلات مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی ورزند.