شناسهٔ خبر: 142109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح مجتمع بین راهی در طارم زنجان همزمان با هفته دولت

راهداری زنجان مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دشت‌آروند با زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا و با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۷ میلیارد تومان در شهرستان طارم افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، حسن کلانتری، رییس اداره سرمایه‌گذاری این اداره کل با اعلام اینکه پروژه فوق به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: مساحت کل زمین این مجتمع ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع است که در کیلومتر ۲ محور درام_ آببر قرار گرفته و مجتمع خدماتی رفاهی درجه ۴ محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری انجام شده در این مجتمع تاکید کرد: باقر محمدی، مدیرعامل این مجموعه بوده که با ۲۵ میلیارد تومان سرمایه شخصی و ۲ و نیم میلیارد تومان تسهیلات دولتی اقدام به ساخت مجتمع خدماتی رفاهی کرده است.

به گفته این مقام مسئول، مجموعه اقامتی مجتمع خدماتی رفاهی دشت آروند شامل ۴ اتاق (سوییت های ۲ خوابه)، رستوران، جایگاه سوخت، فروشگاه، سرویس بهداشتی و نمازخانه است.

کلانتری ارائه خدمات متمرکز و مناسب، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی در جاده‌ها، کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران و ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزائی را از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی عنوان کرد.