شناسهٔ خبر: 142235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد تصویب شد؛

تغییر کاربری از اداری به مسکونی بیش از ۹ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن

کمیسیون ماده 5 بجنورد در خراسان شمالی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با تغییر کاربری از اداری به مسکونی بیش از ۹ هکتار زمین در راستای طرح نهضت ملی مسکونی در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و با حضور سایر اعضا در محل استانداری برگزار شد.

میرکریمی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این جلسه تعداد ۱۴ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون مطرح شد که از مهمترین پرونده می توان به درخواست تغییر کاربری ها از اداری به مسکونی اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: تغییر کاربری ها، افزایش تراکم، تفکیک عرصه، اصلاح قوس گذر و احداث بنای اداری از پرونده هایی مهمی بود که در این جلسه مطرح شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.