شناسهٔ خبر: 142254 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

اعتبارات جاده نفت در ردیف ملی قرار گرفت

راه و شهرسازی گلستان-مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از انجام مطالعات زیست محیطی جاده نفت ( مسیر ارتباطی گنبد به اینچه برون) خبر داد و گفت: پس از انجام مطالعات، این پروژه در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی گلستان با هدف برقراری تردد ایمن در محورهای مواصلاتی استان پروژه های راهسازی را در گلستان اجرا می کند.

وی افزود: هم اکنون پروژه راهسازی محور گنبد –اینچه برون (جاده نفت) توسط این اداره کل راه و شهرسازی در حال اجرا است.

ملک با بیان اینکه قطعه اول این جاده، تا کیلومتر شش، آسفالت شده و به بهره برداری رسیده، گفت: قطعه دوم این محور به طول چهار کیلومتر در مرحله اجرای آسفالت می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: قطعه سوم این محور که در سنوات قبل بازگشایی شده و در صورت تامین اعتبار مورد نیازدر دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار می گیرد. 

وی همچنین گفت: پیشرفت فیزیکی کل طرح ۱۵ درصد و اعتبارات کل مصوبات سفر ریاست جمهور ۴۰۰میلیارد ریال می باشد.

ملک در ادامه اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کل طرح نیز بالغ بر ۱۱ هزارمیلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: با اتمام این پروژه، فاصله گنبدکاووس تا اینچه برون حدود ۲۰ کیلومتر کاهش پیدا خواهد کرد و طول کلی این محور به حدود ۵۶ کیلومتر خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها از انجام مطالعات زیست محیطی جاده نفت ( مسیر ارتباطی گنبد به اینچه برون) خبر داد و گفت: با انجام مطالعات، این پروژه در ردیف اعتبارات ملی قرارگرفت.