شناسهٔ خبر: 142299 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

رشد ۷ برابری بهسازی معابر فرسوده شهری گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در جمع خبرنگاران از رشد هفت برابری آسفالت معابر فرسوده محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان به نسبت دولت قبل خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهندس مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون سه هزار و ۳۵۷  تن قیر به ۱۷ شهر استان که دارای طرح مصوب محلات هدف بازآفرینی شهری بوده اند اختصاص داده شد.

وی افزود: این حجم از قیر با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال و برای آسفالت ۴۵۶ هزار متر مربع از معابر فرسوده شهری استان تخصیص پیدا کرد.

مهندس ملک با بیان اینکه این اقدام نسبت به عملکرد دولت قبل رشد هفت برابری داشته، گفت: همچنین از ابتدای دولت سیزدهم ۱۰ پروژه عمرانی در محلات هدف بازآفرینی پنج شهر استان  با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در ادامه این نشست گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان ۹۵۰ پروانه نوسازی صادر و تعداد سه هزار و ۴۰۰ واحد  در محلات بازآفرینی شهری نوسازی شده است .

وی افزود: برای این مقدار از نوسازی دو هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران پرداخت گردیده است.