شناسهٔ خبر: 142347 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

۱۶ باب مجتمع خدماتی بین راهی در سیستان و بلوچستان  آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی محل تردد زائرین اربعین حسینی آماده ارائه خدمات به زوار اربعین هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به ورود زائرین اربعین حسینی کشور پاکستان از طریق پایانه مرزی میرجاوه و  افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: این مجموعه‌ها به منظور فراهم‌کردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب‌، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز در یک مکان، تسهیل نظارت، ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی وسوانح جاده ای، دسترسی رانندگان و مسافران به خدمات موردنیاز و ایجاد بستری مناسب جهت اشتغالزایی شکل گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرای طرح نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

کرد در پایان یادآورشد: زائران گرامی برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های  خدماتی رفاهی بین راهی فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.