شناسهٔ خبر: 142358 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد :

ایمن‌سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان بندرلنگه

ایمن‌سازی و اصلاح شیب شیروانی 140 کیلومتر از راه‌های شهرستان بندرلنگه ،در جهت سهولت مسیر تردد زائرین اربعین حسینی (ع) رئیس راهداری شهرستان بندرلنگه از ایمن سازی شیب شیروانی حاشیه ۱۴۰ کیلومتر از راههای شهرستان بندرلنگه توسط این در جهت ایمن سازی مسیر تردد زائران اربعین حسینی (ع) به صورت متمرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یوسف وطن خواه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرلنگه با اشاره به انجام خط کشی ۱۵۰کیلومتر از سطح محورهای مواصلاتی شهرستان بندرلنگه گفت: شیب شیروانی حاشیه ۱۴۰ کیلومتر از راههای شهرستان بندرلنگه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرلنگه در جهت ایمن سازی مسیر تردد زائران اربعین حسینی (ع) به صورت متمرکز صورت گرفته است.

وطن خواه بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه جاده ها در کاهش تصادفات جاده‌ای تأکید کرد و گفت: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است.

وی خاطر نشان کرد: شیب شیروانی حاشیه ۱۴۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان بندرلنگه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرلنگه انجام گرفته است.

وطن خواه افزود: علاوه بر اتمام عملیات خط کشی ۱۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان بندرلنگه در چهارماهه نخست سال، ۴۰۰عدد علائم ایمنی اخطاری، انتظامی، مسیرنما و... نیز تهیه و در بازه زمانی مذکور در جاده‌ها نصب شد.

وطن خواه یادآور شد: حفظ و نگهداری راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای است علی رغم محدودیت های اعتباری در استان با تکیه بر همت راهداران پرتلاش، در این مسیر گام های ارزنده ای برداشته شده است.