شناسهٔ خبر: 142420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره ایمنی راه و حریم استان خبر داد؛

روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل

روشنایی محور ريجن- ابوزيدآباد شهرستان آران و بيدگل سرپرست اداره ایمنی راه‌ و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، به پروژه خرید و اجرای سیستم روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: این پروژه با همکاری فرمانداری، شهرداری ابوزیدآباد و دهیاری ریجن انجام میشود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(اصفهان)، محمدحسن محمدزمانی، سرپرست اداره ایمنی راه‌ و حریم اداره کل، با بیان اینکه در راستای افزایش ایمنی محورها، ایجاد روشنایی در اولویت کاری اداره کل قرار دارد، گفت: هم‌اکنون خرید و اجرای سیستم روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل نصب شده است.

وی عنوان کرد: در ۲/۵ کیلومتر از این مسیر، کابل کشی، تهیه فونداسیون، تهیه پایه و نصب چراغ اجراء شده است.

محمدزمانی با اشاره به اینکه تهیه فونداسیون پیش ساخته و اجراء سیستم روشنایی از تعهدات این اداره کل می باشد. عنوان کرد : برای این پروژه  ۱/۵ میلیارد تومان هزینه شده است و محور ریجن- ابوزیدآباد بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی طول مسیر طرح سیستم روشنایی تقاطع ریجن- ابوزیدآباد را  ۲/۵ کیلومتر عنوان و تصریح داشت: جهت اجرا و تکمیل این طرح ۵۵ عدد پایه روشنایی در محل نصب شده است.

سرپرست اداره ایمنی راه‌ و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در توضیح تکمیلی در این خصوص افزود: با توجه به‌ضرورت اجرای طرح که از مطالبه‌های جدی کاربران جاده‌ای است، نسبت به پی‌گیری موضوع اقدام و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

این مقام مسئول همچنین بازه زمانی اجرا و تکمیل طرح سیستم روشنایی مذکور را ۲ ماه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری و اقدام‌های جهادی مسئولان و مجریان طرح، شاهد برخورداری این محور از روشنایی، پیش از بازه زمانی اعلام شده باشیم.

سرپرست اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان هدف از طرح فوق را شکل گیری مناطق مسکونی و دید بهتر جاده عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و دیگر کاربران جاده‌ای که در این محور رفت و آمد می‌کنند و پیگیری‌های مسئولان امر، طرح سیستم روشنایی در بزرگراه فوق با همکاری و مشارکت دهیاری ریجن (تهیه چراغ) شهرداری ابوزیدآباد (تهیه و تحویل پایه روشنایی) و فرمانداری شهرستان آران و بیدگل (تهیه کابل ) در حال اجرا است.