شناسهٔ خبر: 142463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی انجام شد؛

تجلیل از آزاده بازنشسته راهداری در همدان

تجلیل از آزاده بازنشسته راهداری در همدان همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، از محمد زهرایی آزاده بازنشسته اداره کل راهداری استان همدان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، در این مراسم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه آزادگان، گنجینه های فرهنگ ارزشمند و انسان ساز دوران اسارت هستند، گفت: آزادگان منتقل کننده فرهنگ اسارت از درون اردوگاه ها به شهرهای میهن اسلامی مان بوده و تجلیل از این عزیزان کمترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.

او افزود: در قبال عظمت امر اسارت و تحمل مصائب و سختی های دوران اسارت از سوی آزادگان عزیز ما نیز وظیفه داریم ضمن حفظ این فرهنگ در اشاعه آن بکوشیم.

آهکی اظهار داشت: جامعه جوان ما باید نسبت به مجاهدت و مقاومت وصف ناپذیر این پیام آوران انقلاب وقوف کامل پیدا کنند.

او اجرای برنامه هایی چون، تکریم از آزادگان شاغل، اطلاع رسانی محیطی، یادآوری خاطره زیبا و با شکوه ورود آزادگان به کشور، دیدار با خانواده معزز شهدای آزاده و برگزاری جشن در این روز را مورد تاکید قرار داد.

آهکی ضمن ادای احترام به همه آزادگان سرافراز، تاکید کرد: حرکت و تلاش همه افراد جامعه در امر ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در طول انقلاب، به ویژه در دوران دوران دفاع مقدس به مثابه چراغ راه هدایت برای جوانان و نسل آینده خواهد بود. این مسئول یادآور شد: همه موظف هستیم روحیه ایثارگری، رشادت و از خودگذشتگی را حفظ کرده و برای استمرار آرمان های انقلاب اسلامی این فرهنگ با ارزش را به آیندگان منتقل کنیم.