شناسهٔ خبر: 142507 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مطرح کرد؛

پایانه مرزی خسروی آماده تردد زوار عتبات عالیات

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، در ۲۴ ساعته گذشته(۳۰ مرداد) ۲ هزار و ۵۷۴ زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی خارج شدند و این پایانه مرزی برای میزبانی از زوار اربعین حسینی (ع) آماده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی از خروج ۲ هزار و ۵۷۴ زائر از پایانه مرزی خسروی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۲۲۱ مسافر ایرانی و ۳۵۳ مسافر خارجی بودند.

وی تعداد افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته از این مرز وارد کشور شدند را نیز ۳۹۵ نفر اعلام کرد که ۲۳۸ نفر ایرانی و ۱۵۷ نفر خارجی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد زوار از مرز خسروی از ابتدای ماه صفر (۲۷ مرداد) رسماً آغاز شده، خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون بالغ بر ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از پایانه مرزی خسروی خارج شده و بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ نفر نیز از این مرز وارد کشورمان شده اند.

کرمی افزود: برآورد میگردد هرچه به اربعین نزدیک تر شویم، میزان تردد زوار از پایانه مرزی خسروی هم بیشتر می شود.

وی از آمادگی کامل امکانات و زیرساخت‌ها در پایانه مرزی خسروی نیز یاد کرد و ادامه داد: هیچ مشکلی برای تردد زوار و ارائه خدمات به آن‌ها وجود ندارد.

کرمی اشاره‌ای هم به آمار تردد از پایانه مرزی خسروی در چهار ماهه اول امسال داشت و عنوان کرد: در این مدت ۲۱ هزار و ۶۵۵ مسافر از مرز خسروی خارج و ۱۶ هزار و ۶۶۹ نفر از این مرز وارد کشورمان شده‌اند.