شناسهٔ خبر: 142542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

الحاق ۲۶هکتار زمین به شهر آران و بیدگل

عصارزاده رییس اداره راه وشهرسازی اران وبیدگل رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: مصوبات استانی الحاق ۲۶ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر آران و بیدگل اخذ شد.  

امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با بیان اینکه در شهر آران و بیدگل در ۲ منطقه الحاق زمین برای طرح نهضت ملی مسکن پیگیری شده است، اظهار کرد: الحاق ۱۴ هکتار زمین در حال حاضر با چالش معارض روبه رو است اما زمینی دیگر با مساحت ۲۶ هکتار برای الحاق پیش‌بینی و تمامی مصوبات استانی آن اخذ شده است.   

وی ادامه داد: هم اینک پرونده الحاق ۲۶ هکتار اراضی به شهر آران و بیدگل در شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح است تا به لطف خدا در روزهای آتی نسبت به تصویب الحاق آن تصمیم‌گیری شود.   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل همچنین به الحاق پنج هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در شهر نوش آباد اشاره و خاطرنشان کرد: طرح‌های تفکیکی نیز در کمیته کارشناسی مصوب شده و طی هفته‌های آینده نسبت به ارسال آن برای مصوبه کمیسیون ماده ۵ اقدام می‌شود.   

عصارزاده با بیان اینکه ۶ هکتار زمین به شهر ابوزید آباد الحاق شده و در مرحله تهیه طرح تفکیکی است، افزود: با توجه به وجود برخی مشکلات مجدد درخواست الحاق ۲۰ هکتار زمین ارائه شده که در مراحل اولیه است.   

وی خاطرنشان کرد: در شهر نوش آباد متقاضی نهضت ملی مسکن بسیار و شهر سفیدشهر نیز فاقد زمین ملی و دولتی است از این رو تصمیم گرفته شد که درخواست الحاق زمین در نوش‌آباد مطرح شود تا بتوانیم طرح نهضت ملی مسکن سفید شهر را در شهر مجاور آن، یعنی نوش آباد پیگیری کنیم.